Tikros SEO paslaugos

Tikros SEO paslaugos. Atliekant SEO paslaugas kokybiškai visada matomi rezultatai, tačiau bandant savo verslą internete optimizuoti pačiam, galima tik sugaišti brangų laiką.

Tikros SEO paslaugos

SEO paslaugos gali būti atliekamos tik specialistų ir ne kitaip

Prisiminiau labai smagią istoriją iš asmeninės patirties, po kurios kvatojau labai ilgai ir net nusprendžiau ja pasidalinti su visais. Žinoma, gerai, kad viskas išsisprendė taip kaip reikia ir teigiamai. Priešingu atveju nesigirčiau 😉

Taigi, prieš keliolika metų nusprendžiau kurti internetinę parduotuvę, kur visi lankytojai galėtų susirasti bet kokį produktą nuo A iki Z neišeidami iš savo namų ar ofiso. Parduotuvėlė ir jos dizainas gavosi neblogas, patogus valdymas ir daug produktų starto metu žadėjo man labai didelę sėkmę. Galvojau, kad dabar kai imsiu pinigus tai pritrūksiu ir maišų.

Situacija nesikeitė

Po starto praėjo mėnuo ar du, bet klientai iš GOOGLO pas mus nėjo, pardavimų nedaugėjo, tik tie patys draugai, kurie iš mandagumo, o gal atradę ,po mano pasiūlymo geresnes kainas, kaskart apsipirkdavo ir viskas. Pradėjau sukti galvą ir ieškoti priežasčių, kol vieną atradau. Atradau  sau ir naują pasiūlymą, tai SEO paslaugos. Viename forume buvo išsamiai aprašytos paslaugos, kas jos tokios ir kaip jos atliekamos, kiek kainuoja ir kodėl jos turėtų tikt būtent man, o tiksliau mano e parduotuvei, kad be SEO paslaugos aš nebūsiu matomas paieškose, o jei ir matomas tai ne tose vietose kur ieško klientai 🙂

Ėmiausi inciatyvos

Žodžiu, prisiskaičiau gyvą galybę blogų, straipsnių juose apie tas SEO paslaugas ir jų kainas ir supratau, kad reikia imti pačiam šitą reikalą ir optimizuoti savo svetainę taip kaip daugelis aprašo. Pasėdėjęs gerą savaitę suraičiau apie 15 tekstų savo pardavimų temomis ir pradėjau juos kelt į savo svetainę. Per kelis mėnesius aš jų prištampavau tiek, kad atspausdinus tekstus būtų galima juos surišti į gana didelę knygą su kokiais 500-700 puslapių 🙂

Taip pat skaitykite:

Kodėl optimizavimo darbai neduoda rezultatų

Bėgo laikas, stebėjau savo svetainės judėjimą per GOOGLE Analytics, bet jis kaip rodė vos 1 ar du lankytojus, tai teberodė. Per tą laiką susipažinau su vienu programeriu, kuris taip pat pradėjo teikti savo paslaugas internete, tad nusprendžiau su juos pasikalbėti, pasikonsultuoti, kodėl mano SEO svetainės optimizavimas stovi vietoje, o mano konkurentai jau senokai stovi vos ne pirmose pozicijose. Jis peržiūrėjo mano darbus, pasiklausė mano komentarus kaip ir ką aš dariau ir galiausiai pradėjo garsiai kvatoti. Sako, jo, tu tikrai pridarei labai daug darbų, bet jie tau neveiksmingi, nes tu nežinai kur reikia padaryti nukreipimus, kaip paruošti pačią svetainę optimizavimui. Ir dar, liepė man nebeskaityti tų straipsnių kuriuose rekomenduojamos asmeninės SEO paslaugos, nes jos skirtos tik skaitymui, bet nepritaikymui praktikoje.

Palinksėjęs galvą padariau išvadą, kad ne visada įmanoma teoriją pritaikyti praktikoje, todėl daugiau gyvenime negriebsiu to apie ką tik rašoma, o praktikos apčiuopiamos nėra.

Straipsnis patalpintas: 2015-02-16